fredag 30 mars 2012

Framtidsfunderingar

Jag ägnar min fredagseftermiddag åt att hänga i bildsalen. Håller på att jobba med att göra mönster som jag ska ha i min ansökan till textildesignutbildningen i Borås. Så jag sitter vid datorn och pillar med att försöka få rapporterna att gå ihop utan att det blir synliga skarvar.

Stämningen i klassen är ganska tryckt just nu. Det är en vecka kvar innan vi får påsklov och folk åker hem, och alla som ska söka vidare vill ha klart sina ansökningar tills dess. Så alla är stressade, sover för lite och har framtidsångest. Jag undrar lite varför jag gör det. När jag inte ens är säker på om textildesign är vad jag vill syssla med. 
Hur som helst vill jag dessutom helst gå ett till år förberedande nästa år i så fall. På Steneby. Ha mer bild och design. Blev helt kär i den skolan när jag var och hälsade på. Men är inte säker på det heller.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar