tisdag 5 maj 2015

Så var det redan maj

Nedräkningen har börjat på riktigt. Har tre veckor kvar tills mina finals. Sen tre veckors praktik på det. Sen är det bye bye Belgien. 
Är något splittrad över de fem olika projekten jag ska ro i land i olika kurser till dess. Men ger mig utlopp för min förkärlek till att skriva listor och planera. Under eftermiddagen var planen att bygga modell av mitt projekt som är ett infocenter till en festival. I mitt huvud är allt väldigt klart, men tyvärr kan inte min lärare läsa tankar så ska bygga en modell som är över en halvmeter x halvmeter av industribyggnaden där det är och med sytråd göra det nätverk av rep mitt projekt består av. Men sen kommer ett regnväder och förstörde för mina planer att gå att köpa kartong nu på eftermiddagen för att bygga. Nu dricker jag kaffe istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar